Donderdag, 25 april 2024

Sport SALLER Nederland haalt Profspelers naar Volkel

Onze kleding leverancier van RKSV Volkel, Sport SALLER Nederland, organiseert in samenwerking met Instinctsport.nl een geweldige leerzame middag voor Jeugd Voetballers/sters, die graag een keer willen trainen als een Prof. Deze middag zullen de kinderen dan ook nooit meer vergeten.

In de mei vakantie op dinsdag 1 mei zal Ruben Schaken met zijn vrienden Tommy Beugelsdijk (Bij velen bekend als de man van zijn uitspraak “RUSTÀÀÀGHH”), Willy Overtoom, en een MYSTERY GUEST naar Volkel komen.
Ruben heeft een geweldige carrière achter de rug met clubs als Feyenoord, VVV Venlo, Ado den Haag en hij heeft zelfs 7 wedstrijden voor ons Nederlands elftal gespeeld. Ruben wil de ervaring delen en overbrengen op jullie! Met gevarieerde oefenstof gaat hij met veel plezier de trainingen geven zodat iedere deelnemer de fijne kneepjes van het vak kan leren.

Ze trainen in kleine groepen met gediplomeerde trainers, ook trainen ze met een draaiboek wat door Ruben en zijn prof vrienden/trainers is ontworpen. Kortom deze gave dag is iets unieks in Nederland. Heel de middag staat in het teken van voetbal en plezier staat hierbij uiteraard voorop maar ze willen jullie natuurlijk ook iets leren op deze dag.

Zo gaat Ruben Schaken trainen als een echte prof, de spelers geven een persconferentie, gave spellen met fantastische prijzen, iedere deelnemer krijgt een uniek certificaat getekend door de aanwezige profs, en iedere deelnemer ontvangt een Uniek shirt van Ruben ter waarde van € 19,95!

Tijd: 13.00 – 17.00
Waar: Sportpark RKSV Volkel, Eeuwsels 14
Voor: Iedereen, ook die niet Volkel speelt
Kosten: € 34,95 Schrijf je snel in via www.instinctsport.nl en verdere informatie volgt via de mail. Tot 1 Mei!